Content Marketing.

Zwiększ swoją sprzedaż. Teraz.

Czym jest Content Marketing ?

To kampania prowadzona w Internecie, oparta o dostarczanie wartościowych treści odbiorcom. Jej celem jest budowanie relacji z potencjalnymi klientami, poszerzanie lejka konwersji oraz generowanie leadów.

Nie działamy na zasadzie sieci afiliacyjnej, dlatego nasze leady nie są zestawieniem danych przypadkowych osób. Dzięki wysokiej jakości materiałom o dużej wartości edukacyjnej uzyskujemy duże zaangażowanie na naszych serwisach.

Co uzyskujemy?

  • Dodatkowe miejsce konwersji
  • Generowanie sprawdzonych Lead’ów
  • Wzrost świadomości marki
  • Bazę wiernych klientów
  • Długotrwałą relację z klientem
  • Wzrost ruchu na stronie firmowej

Proces pozyskiwania leada

Reklama

Pozyskujemy czytelników za pomocą omnichannel marketingu, w tym reklamy hipertargetowanej.

Content

Dostarczamy treści dostosowane do preferencji grup docelowych i badamy ich poczytność.

Zapis

Proponujemy czytelnikom rejestrację w serwisie i możliwość dostępu do treści i aktywności premium.

Content dedykowany

Zapisani czytelnicy otrzymują treści dopasowane do ich zainteresowań, mające na celu wzmocnienie ich zaangażowania.

Sprzedaż

Po przejściu lead journey i weryfikacji, lead’y są przekazywane do działu sprzedaży Klienta.

Co tworzymy w ramach contentu?

Podstawą naszych działań jest serwis, na którym umieszczamy tworzone przez nas unikalne materiały zgodnie z zasadami SEO.

  • artykuły eksperckie
  • case study
  • white papers
  • e-booki
  • infografiki
  • zapisy na eventy

oraz:

  • video
  • webinary
  • animacje
Audyt
Core
Marketing

Audyt

  • Analiza SEO i SEM
  • Analiza obecności w Internecie
  • Badanie możliwości rynku
  • Określenie unique selling proposition
  • Określenie unique value proposition
  • Propozycja działań marketingowych
  • Raport podsumowujący

Core

  • Inteligenty serwis web
  • Cykliczna produkcja treści
  • Segmentacja inteligentnej bazy firm
  • Konfiguracja oraz synchronizacja narzędzi analitycznych i Marketing Automation
  • Analiza ruchu i optymalizacja działań

Marketing

  • Budowa i segmentacja grup docelowych
  • Promocja omnichannel
  • Monitorowanie i optymalizacja reklam
  • Prowadzenie działań remarketingowych
  • Lead generation
  • Linkowanie

Pełny dostęp, minimum obowiązków.

Podczas trwania kampanii, Klient ma dostęp do szczegółów kampanii na zasadzie:

konsultacji z Project Managerem
regularnie udostępnianych raportów
informacji o istotnych zmianach w strategii

W trakcie kampanii Content Marketing udział Klienta wynosi niezbędne minimum, w którym powinien:

określić cele kampanii
udostępnić materiały o produkcie
informować o zmianach promocji brand’u

Napisz do Nas

Czy masz pytania?

Nasz zespół jest do Twojej dyspozycji i bardzo chętnie powiemy więcej o kampaniach Content i Digital Marketing.