Oferta.

Zobacz, co możemy Ci zaoferować.

Od czego zacząć?

Nie musisz od razu decydować się na całą kampanię.

Sprawdź, które rozwiązanie jest najlepsze dla Twojego biznesu i jakie rezultaty osiągniesz dzięki niemu. Napisz do nas i opowiedz o swoich celach marketingowych, a my przeprowadzimy pełny audyt działań Twojej firmy w Internecie. Dzięki raportowi uzyskasz informacje o tym, jak usprawnić dotychczasową promocję oraz jak dotrzeć do nowych klientów.

Wybierz kampanię

Budżet na kampanie jest określany indywidualnie na podstawie celów, które chcemy osiągnąć w poszczególnej kampanii.

Od założonych zamierzeń zależy, ile oraz jaki rodzaj treści powinien zostać wyprodukowany, a także jak duży powinien być budżet reklamowy. Po zakończeniu kampanii wszystkie wyprodukowane materiały stają się własnością Klienta.

Content Marketing

Minimum 3 miesiące
  • Audyt Marketingowy
  • Strategia działań
  • Inteligentny serwis contentowy
  • Materiały eksperckie
  • Materiały reklamowe
  • Reklama targetowana
  • Segmentacja behawioralna
  • Redakcja serwisu
  • Raportowanie ruchu oraz Lead'ów

Dodatkowo:

  • Budowa strony firmowej
  • Obsługa kanałów w Social Media

Od 4 800 PLN / msc.

Content Marketing

Minimum 1 miesiąc
  • Audyt Marketingowy
  • Strategia działań
  • Kreacja graficzna profilu
  • Udostępnianie post’ów oraz reklam
  • Tworzenie wydarzeń i konkursów
  • Prowadzenie akcji trafficowych
  • Segmentacja behawioralna
  • Generowanie Lead’ów
  • Monitoring i raportowanie kampanii

Dodatkowo:

  • Produkcja animacji i wideo
  • Tworzenie artykułów

Od 1 800 PLN / msc.

Napisz do nas i poznaj naszą propozycję w różnych wariantach cenowych.

FAQ

Content Marketing

Dlaczego kampania Content Marketing’owa trwa aż trzy miesiące?

Kwartał to minimalny okres pozwalający na dotarcie do zainteresowanych osób i zaangażowanie ich w kampanie. Tyle czasu trwa minimalnie pełnegy proces pozyskiwania lead’a, tzn. przejścia zainteresowanego kontaktu przez lejek sprzedażowy.

Czy mogę decydować o tym, które elementy zostaną wykorzystane w kampanii?

Tak, ale trzeba pamiętać o tym, że może to wpłynąć na efekty kampanii. Jesteśmy elastyczni, słuchamy i rozmawiamy, ale staramy się zaproponować najbardziej optymalne rozwiązania w zależności od budżetu.

Czy materiały przygotowane w trakcie kampanii są później przekazywane?

Tak. Wszystkie materiały stają się własnością klienta i może on nimi rozporządzać w dowolny sposób po zakończeniu kampanii przy zachowaniu autorskich praw osobistych.

Digital Marketing

Czy podczas kampanii Digital Marketing wykorzystywane są posty sponsorowane i reklamy.

Tak, w ramach każdej kampanii, część budżetu jest przeznaczona na działania reklamowe. Wysokość tego budżetu określamy już na początku współpracy i rozporządzamy stosownie do osiąganych wyników.

Czy wykonanie Audytu Marketingowego zobowiązuje do współpracy?

Nie. Od klienta, czy zalecenia zawarte w raporcie zostaną zrealizowane we współpracy z nami. Rozpiętość audytu i jego cena zależy od szerokości działań. W przypadku współpracy z nami, budżet kampanii jest pomniejszany o kwotę audytu.

Czy muszę przekazać dostęp do kont w Social Media?

Jest to wskazane w wielu przypadkach, ale nie zawsze konieczne. Zależy to od przyjętej strategii działań – promocja pod brand’em, czy white label.

Napisz do Nas

Czy masz pytania?

Nasz zespół jest do Twojej dyspozycji i bardzo chętnie powiemy więcej o kampaniach Content i Digital Marketing.