Oferta.
Zobacz, co możemy Ci zaoferować.
Zobacz, co możemy Ci zaoferować.
Sprawdź, które rozwiązanie jest najlepsze dla Twojego biznesu i jakie rezultaty osiągniesz dzięki niemu. Napisz do nas i opowiedz o swoich celach marketingowych, a my przeprowadzimy pełny audyt działań Twojej firmy w Internecie. Dzięki raportowi uzyskasz informacje o tym, jak usprawnić dotychczasową promocję oraz jak dotrzeć do nowych klientów.
Od założonych zamierzeń zależy, ile oraz jaki rodzaj treści powinien zostać wyprodukowany, a także jak duży powinien być budżet reklamowy. Po zakończeniu kampanii wszystkie wyprodukowane materiały stają się własnością Klienta.
Kwartał to minimalny okres pozwalający na dotarcie do zainteresowanych osób i zaangażowanie ich w kampanie. Tyle czasu trwa minimalnie pełnegy proces pozyskiwania lead’a, tzn. przejścia zainteresowanego kontaktu przez lejek sprzedażowy.
Tak, ale trzeba pamiętać o tym, że może to wpłynąć na efekty kampanii. Jesteśmy elastyczni, słuchamy i rozmawiamy, ale staramy się zaproponować najbardziej optymalne rozwiązania w zależności od budżetu.
Tak. Wszystkie materiały stają się własnością klienta i może on nimi rozporządzać w dowolny sposób po zakończeniu kampanii przy zachowaniu autorskich praw osobistych.
Tak, w ramach każdej kampanii, część budżetu jest przeznaczona na działania reklamowe. Wysokość tego budżetu określamy już na początku współpracy i rozporządzamy stosownie do osiąganych wyników.
Nie. Od klienta, czy zalecenia zawarte w raporcie zostaną zrealizowane we współpracy z nami. Rozpiętość audytu i jego cena zależy od szerokości działań. W przypadku współpracy z nami, budżet kampanii jest pomniejszany o kwotę audytu.
Jest to wskazane w wielu przypadkach, ale nie zawsze konieczne. Zależy to od przyjętej strategii działań – promocja pod brand’em, czy white label.
Nasz zespół jest do Twojej dyspozycji i bardzo chętnie powiemy więcej o kampaniach Content i Digital Marketing.